Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2006 01:07 - Докато не съм забравил ... 8-ми дванадесети :)
Автор: one Категория: Лични дневници   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
0



image
Тази година се отрязахме стабилно.
Историята почна лошо. Ставам рано сутрин и кво да гледам, батерията на фотоапарата ми се е надула като балон. зареждах я с зарядното на телефона ... фак няма да има снимки. Качваме се в колата, взехме още двама и гас към хижата. Четири часа сме се лутали из некви  села, които ги няма на картата, объркахме пътя, и на всичкото отгоре човека с картата тъй се беше напушил направо " очите хикс" :) Намерихме я пустата хижа в няква гора жива душа няма в близките десетина километра, даже и повече. Разопаковахме набързо и джас в столовата, като сме седнали в 1 часа на обяд, не сме спрели до 5 часа сутринта да пием ... мноо алкохол мноо простотии всеки си показва най-големите простотии на които е способен, DJ много на ядоса, мноо чалга пуска копелето и все некави мазни кючеци, мноо псувни отнесе, както и да е към 3-4 часа всички са изнесоха ... ама нема си лягаме 8-ми е все пак, отива ме в стаята изкарваме колоната в коридора, яко черно до дупка, продължаваме да пием и да викаме, накрая такъв студ хвана, че се наложи да си легнем към 6-часа сутринта.
Сутринта беше като ужасна студена мизерия .... навсякъде бутилки, туби и всякакви такива(празни). Някой даде идеята и хванахме гората, яко лаф простотии завъртяха цигарата, че кат им стана едно весело, хванахме по едни пътеки ... 3 часа сме се лутали из тея гори, по едно време падна мъгла и са психирахме яко :), както и да е изкарах ги от гората, то станало 3 часа след обед, аре пак на маса, тоз път по отворени поопознахме се малко :), стана още по весело, хора по масите 70 човека в гората лудница, щех и яз да се разбия , ако не бях седнал до една особа от Търново, от лаф на лаф ... се целувахме четири часа нон стоп(без майтап) като се изморих и се огледах то ние сме останали сами на масата ... то станало 5 часа сутринта, изпратих я до стаята и си легнах( не ми пусна фак) иначе готино момичето :)
Сутринта ..очите хикс, краката гипс, всички мълчат всичко ги боли, глас нямат( мноо крещене падна)
Малко почивка и пак на път, рожден ден в Русе, там пак се омотах  по малко, тоя път реших да не пия а да им гледам сеира ... и то голям сеир стана незнайно защо ченгетата не дойдоха при положения че бабките наоколо ги викат още в 9 часа, като се осъзнаха, че е 1 часа сутринта и никои не им прави проблем ... откачиха, взеха да пеят песни на Сигнал яко смях яко шоу, един първокурсник така се напи, че се наложи да го гледаме как прави стриптийз ... после не можем го облечем, мизерия :), на прибиране към общежитията чух че с счупил некъв фар на неква кола ... май не са ги хванали.

Еми тва е, в доста кратка форма, 4-ри дни път-пиене път-пиене
Исках да го запиша някъде, а нещо личния ми дневник в блоггер.ком не ми приема паролата ...





Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: one
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23641
Постинги: 3
Коментари: 12
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930